czwartek, 10 października 2013

Rosyjskie kosmetyki na tak!

Witajcie :)

Jakiś czas temu zrobiło się głośno o rosyjskich kosmetykach do włosów. Zachwycają składami, działaniem, zapachami. I każdy może znaleźć coś dla siebie :)

Ja swoją przygodę z rosyjskimi kosmetykami zaczęłam już prawie rok temu. Zakochałam się w nich tak bardzo, że obecnie na mojej półce rzadko pojawia się coś innego. I nic dziwnego, moje włosy je uwielbiają :)

Niektóre z nich:


1. Balsam marokański do wszystkich typów włosów
2. Balsam turecki Hammam, wzmacniający, do wszystkich typów włosów
3. Maska Marokańska przeciw wypadaniu włosów
4. Drożdżowa maska do włosów
5. Szampon Agafi objętość i puszystość
6. Jajeczna odżywcza maska do włosów
7. Domowe Recepty - Rewitalizujący żytni balsam wzmacniający wzrost włosów
8. Ajuwedyska złota maska "gęstość i wzrost włosów"
9. Balsam na brzozowym propolisie
10. Balsam na kwiatowym propolisie
11. Łopianowa maska do włosów

Co prawda nie udało mi się znaleźć kosmetyku który działałby pod dosłownie każdym względem tak jakbym chciała, ale mam swój zestaw idealny-balsam na kwiatowym propolisie na skalp i włosy u nasady oraz balsam turecki bądź marokański na długość. Dlaczego akurat taki? Balsam kwiatowy nadaje moim włosom objętości takiej jak lubię, ale czuję niedosyt nawilżenia i blasku. Tutaj przychodzą z pomocą balsamy turecki i marokański (oba działają równie rewelacyjnie), które spisują się w tych dwóch kwestiach na szóstkę i do tego pięknie pachną! Mają niestety poważną wadę-obciążają. Z takim połączeniem bad hair day mi nie straszny ;)

Na pewno cały czas będę próbować nowości oraz wracać do tych kosmetyków które przypadły mi do gustu.

A u Was jak się sprawdziły?

Pozdrawiam,
Madislas.

4 komentarze:

  1. Ajurwedyjska maska - zazdraszczam! Czaję się na nią od dłuższego czasu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skrbysyberii.pl jest teraz w promocji za 21.90zł, warto skorzystać :)

      Usuń